יום ראשון, 1 בפברואר 2015

יו"ר רשות ניירות ערך מינה את השופט בדימוס זאב המר ליו"ר מותב ועדת האכיפה המינהלית

באתר רשות ניירות ערך פורסם היום (1.2.2015) כי השופט המחוזי בדימוס זאב המר מונה ליו"ר מותב ועדת האכיפה המנהלית, במקומו של השופט המחוזי בדימוס יהושע גרוס, שסיים קדנציה של שלוש שנים.

השופט (בדימ') המר יצטרף לוועדת האכיפה המנהלית הפועלת מזה שלוש שנים, ויעמוד בראש מותבי הוועדה לצידה של השופטת (בדימ') ברכה אופיר-תום.

לנוסח המלא של ההודעה, כפי שפורסם באתר הרשות, לחץ כאן.

נהנית מהפוסט? הירשם לבלוג וקבל עדכונים על תכנים חדשים ישירות למייל!
כל המידע הנכלל באתר ובניוזלטר זה הינו בבחינת מידע כללי בלבד, אינו מיועד לענות על הצרכים הייחודיים של כל יחיד או ישות, ואינו בגדר חוות דעת מכל סוג שהוא או המלצה או ייעוץ משפטי או ייעוץ אחר. בנוסף, המידע האמור מהווה סקירה תמציתית ולא מלאה של העדכון הרלוונטי, ואינו מתייחס לכל הנושאים וההיבטים הנדונים בו, ולפיכך אינו מהווה תחליף לקריאת הנוסח המלא שלו ולבחינת מכלול ההשלכות הנגזרות מכוחו. אין ודאות בדבר עדכניות המידע ביום בו הוא מתקבל או כי המידע ימשיך להיות עדכני ונכון גם בעתיד. מנהלי האתר ו/או המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי בכל הקשור לפרסום דלעיל. אין לפעול בהסתמך על המידע הנכלל באתר או בניוזלטר זה ללא ייעוץ מקצועי מתאים לאחר בדיקה מקיפה ויסודית של המצב הספציפי. כל המסתמך על האמור לעיל, מבלי לקבל חוות דעת משפטית ו/או אחרת על בסיס כל העובדות הרלוונטיות, עושה זאת על אחריותו בלבד.

אין תגובות: